Monday, October 24, 2011

Vabandus / Apology

Pean kahjuks ütlema, et mu kirjakunsti anne on vahepeal jalutama läinud ja viimane reis on jäänud kuskile maale toppama. Tegelikult olen ma tagasi juba paar kuud ja üritan millalgi jutu lõpuni kirjutada. Seniks kuni ma oma uut reisi plaanin siis peaks vana jutu ära lõpetama. Järgmise reisi kohapealt ma veel ei tea kui palju ma üldse siia kirjutanm kuna see on veidikene personaalsemat laadi.
-------------------------
Po angliskomu:)

I´m sorry, but my writing talent has gone somewhere and the last trip´s story is somewhere in the middle of the travel. Actually i´m back for few months and i promise to finish that story also. Untill i´m planning a new trip i have to finish writing about the last one. I´m not very sure how much i´m going to write about it, because its a littlebit personal for me and i´m not sure how much i will write about it (if i´m going to write about it).

No comments: