Thursday, May 31, 2012

Kõigepealt käsime muuseumis:

Siis käisime kinos:

Ja siis käisime kirikus:

Ja kes seda kõike nüüd usub siis palun ärge enam edasi lugege:)

Ühesõnaga..

Kuna hotellituba enne 14:00 ei saanud siis läksime linnavahele jalutama. Esimese õlle tegime pool 9 kohaliku aja järgi ja siis tiksusime edasi. Käsime kesklinna läbi rahulikult.. tutvusime Krasnõi prospekti keskel oleva bulevardiga ja tegime tutvust Sibiriski Koronaga. Hotellist jalutasime mööda teed ilusti kesklinna, otsisime enne üles ja autobussijaama, mis meie arust tundus tõsise peldikuna ja arvasime alguses, et see pole ikka see koht (pärast hotellist üle küsides selguski, et see imelik koht kus käisime ongi bussijaam.... go figure.
Heakene küll.. jalutasime kesklinna vaikselt.. paari õlle saatel.. linna on hotellist siis 3 õlut. Tuiasime siia sinna, Obi ääres ja muidu.. vaatasime ja uurisime.. 12  ajal sõitsime trammiga hotelli tagasi. Toa saime kell 1 alles.. kaasa võetud õlu oli ka kurask juba soojaks läinud.  Heakene küll.. Hea, et hommikusööki saime ja see hoidis energia üleval. Vahepeal vastasin mingitele töö kirjadele ja kergelt iroonilise tooniga sõimasin (mobiilis olev e-kirja programm oli jäänud konfigureerimata ja nii kui telefon wifit nägi siis kohe tõmbas kõik kirjad alla).

Ühesõnaga.. hotelli tagasi jõudes tegime veel viienda õlle ja keerasime magama. Kella viiene äratus õhtul oli üsna raske ja võttis pool tundi aega enne kui kargu alla sain. Linnas uuesti olime umbes 7 ajal (lendasime jälle linna jala). Tuisaime linna mööda sihitult lihtsalt ringi. Kui õlu otsa sai siis otsisime järgmise putka kust jälle õlut saaks. Nii me siis hulkusime sihitult. Ooperiteatri juures sai natukene vaadet naiditud ja edasi. Võssotski kuju juures (seal kus on nö kohalike keeles Teatr Karaabl) sai vaadatud noorte tantsimist (lambi seltskond tantsis lihtsalt), väga lahe oli.

Heakene küll.. võtsime järgmise õlle ja töllasime ringi. Mingil hetkel arvasime, et tahaks süüa. Läksime Leninski plošadi juures kohaliku KFC-sse sööma. Päris jube värk olid need kanatiivad mis me võtsime. Secret recepy my ass.. Järgmisel päeval wc-s andis see ülemaitsestamine ka veel tunda. Trimpasime tiba veel õlut ja hakkasime hotelli poole tagasi jalutama. Hea on see, et putkad on siin osad ka ööse lahti.. koputad akna peale saad oma asjad kätte. Jalutasime mööda öist Novosibirskist aga hotelli poole.. õlu näpus (olime suutnud juba ühe pohmaka saada päeval ja nüüd siis tuli teist jahtida).

Vahepeal tuli mõte, et helistaks ka kodumaal mõnele inimesele ja ajaks juttu. Tehtud tehtud... Parajalt pikalt sai juteldud. Heakene küll.. enne hotelli sai veel putkast õllet võetud ja siis hotelli jõutud. Päeva kilometraasiks sai umbes 25.. või rohkemgi.... väike õlu veel hotellitoas ja magama ära. Äratus oli kell pool 10.